loading...
کسب درآمد در منزل با درآمد مجازی
آخرین ارسال های انجمن

دریافت شماره شبای بانکها

درآمد مجازی بازدید : 400 پنجشنبه 22 تير 1396 نظرات (0)

سایت سرگرمی تفریحی پستچی

درآمد مجازی بازدید : 651 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

سلام بچه ها

یک سایتی به چشمم خورد که برام جالب بود. گفتم شاید برای شما هم جالب باشه؟

اولش وقتی وارد سایتشون شدم یاد دوران کودکیم افتادم و یاد کارتون پت پستچی که کمی توی ذوقم خورد و احساس کردم سایتش رده سنی الفه و برای بچاهاس اما خیلی زود فهمیدم که قضاوتم اشتباه بود.

ببینین کارکردش خیلی سادست. میرین توی صفحه اولش (سایت پستچی) همون اول یه کادر هست که آدرس ایمیلتون رو وارد میکنین و ازتون موضوعات مورد علاقه اتون رو میپرسه و تمام!

دیگه بعد از اون نیازی نیست بهش سر بزنین و خودش مثل یه بچه خوب هر شب برمیداره پرطرفدارترین اخبار در زمینه های دلخواه شمارو براتون ایمیل میکنه. هروقت هم که خواستین میتونین با 3 کلیک از لیست بیاین بیرون تا دیگه براتون ایمیلی نیاد.

وبلاگش هم قشنگ درست شده. وقتی وارد صفحه اول وبلاگ پستچی میشین تمام مطالبجالب مرتبط با سرگرمی و تفریح اون روز رو به شکل تصویری میبینین و این برای افرادی که مثل من حوصله خواندن مطالب جورواجور سایتهارو نداشته باشن خیلی خوبه.

ازین سایتها هم نیست که تا یه جاش کلیک کنین صدتا پاپاپ باز بشه و بره توی اعصاب آدم. اگر دوست داشتین خودتون هم یه نگاهی بندازین.

چگونگی استفاده از جمع سپاری برای رونق کسب و کار ( قسمت دوم)

درآمد مجازی بازدید : 656 جمعه 31 ارديبهشت 1395 نظرات (0)

چگونگی استفاده از جمع سپاری برای رونق کسب و کار ( قسمت دوم)

5

مرحله سوم : یک استراتژی برای ترویج کمپین  جمع سپاری خود  تعیین کنید .

مهمترین قدم در اجرای یک کمپین برای جمع سپاری ، ترویج آن است . این تئوری که ” شما کمپین را بسازید و مردم خودشان خواهند آمد ” برای کمپینهای بازاریابی جواب نخواهد داد .

برای ترویج بیشتر کمپین و اطمینان از اینکه توانسته اید به بیشترین تعداد کاربران آنلاین دسترسی یابید، می توانید پستی را در رابطه با کمپین ایجاد شده در وبلاگ خود قرار داده ، به تمامی مشتریان سابقتان که اطلاعات مربوط به آنها را در پایگاه داده های خود دارید، ایمیلی را که حاوی اخبار جدید باشد  ارسال کنید  و در گوگل پلاس و توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی هم پست گذاشته  و در واقع با این کار کاربران موجود در آن پلتفورم ها را هم به سمت وبسایت خود و شرکت در کمپین  ارجاع دهید.

نکته مهم اینجا این است که استراتژی را برای ترویج انتخاب کنید تا کمپینتان را تا جای ممکن در معرض دید افراد بیشتری قرار دهدتا تعداد بیشتری  امکان شرکت در آن را داشته باشند.

مرحله چهارم: نتایج حاصل از جمع سپاری را جمع آوری کنید.

بررسی و آنالیز نتایج حاصل از کمپین جمع سپاری شده، یکی از اقدامات حیاتی در این فرآیند میباشد. نتایج تعیین میکنند که آیا اهداف مشخص شده حاصل شده اند یا خیر و همچنین نتایج به دست آمده میتوانند در شکل دادن یک استراتژی بازاریابی کمک کنند.

نکته ی حائز اهمیت این است که انجام کامل آنالیز نتایج میتواند در تعیین و تنظیم استراتژی های آینده کمک شایانی کند.

مرحله پنجم: از داده ها ی حاصل از جمع سپاری استفاده کنید.

هنگامی که این اقدامات را به پایان رساندید هنوز یک کار دیگر مانده که باید انجام دهید. یکی از مهم ترین کارها این است که بتوانید از اطلاعات و داده های جمع آوری شده برای اقدامات بازاریابی آینده استفاده کنید.

نکته حائز اهمیت این است که همواره پس از اعمال کمپین و استفاده از نظرات حاصل از جمع سپاری  یک استراتژِی  بازاریابی داشته باشید تا بتوانید از آن طریق به ارتباطتان با شرکت کنندگان ادامه دهید تا از آنها برای فروش استفاده کنید.

انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار شما

درآمد مجازی بازدید : 698 پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 نظرات (0)

انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار شما

تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی در دسترس شرکتها قراردارد تا بتوانند با استفاده از این شبکه های اجتماعی کسب وکارشان را ارتقا دهند. هرکدام از این سایتها و شبکه های اجتماعی ویژگی های منحصر به فردی دارد که می توانند به طرق مختلفی به کسب و کارها کمک کنند. کلید موفقیت این است که از میان آنها مناسب ترین ها را انتخاب کرده و سپس استراتژی درستی را در اینگونه پلتفورم ها به کار ببرید.

برای انتخاب بهترین کانال ها برای کسب و کارتان، ما دو مولفه را با هم ترکیب می کنیم، شبکه های اجتماعی که مخاطبان هدف را در خود جای می دهند و همچنین شبکه های اجتماعی که از اهداف شما حمایت و پشتیبانی می کنند.

برای مثال تصور کنید که مخاطبان شما زنانی هستند که در آمدی بالا دارند  و سایت شما یک سایت فروش است و هدف شما این است که مردم را به سمت وب سایتتان بکشانید. برای این منظور بهترین روش داشتن یک وبلاگ است و همچنین استفاده از فیسبوک توصیه میشود. دلیل این توصیه این است که :

وبلاگها قادرند دو تا سه برابر بیشتر ترافیک برای سایتتان به دست بیاورند نسبت به اینکه بخواهید منحصرا از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و با داشتن وبلاگ می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید.

جنسیت غالب در فیسبوک خانم ها هستند و مملو از کاربرانی است که درآمد بالایی دارند.

مدیران فیسبوک می توانند با استفاده از گزینه های تبلیغاتی مشخص و کم هزینه به راحتی به مخاطبان مورد هدفشان دست یابند.

در این مثال به صورت مختصر مدلی ارائه شد تا متوجه شوید چگونه می توان اهداف و مخاطبان را با هم ترکیب کرد و یک تصویر کلی از این فرآیند درذهن داشته باشید.

البته باید در قبال شبکه های اجتماعی رویکردی محتاطانه در پیش گرفت . به همین دلیل دانش اینکه کجا باید زمانتان را خرج کنید بسیار مهم است، بهتر است به جای اینکه ۵ یا ۶  مورد از شبکه های اجتماعی مختلف  را انتخاب کرده و در آنها فعالیت خود را شروع کنید ابتدا کانالهای کلیدی را انتخاب کرده و در آن چند ماه فعالیت خود را شروع کنید. توجه داشته باشید که اگر سایت اجتماعی هدف مورد نظر شما را تامین نمی کند چرا باید در آن فعالیت کرد ؟

 

راهی که جمع سپاری موجب ارتقای بازاریابی محتوامیشود(قسمت اول )

درآمد مجازی بازدید : 689 پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 نظرات (0)

راهی که جمع سپاری موجب ارتقای بازاریابی محتوامیشود(قسمت اول )

221

همچنان که بازاریابی محتوا در حال رشد است ، بازاریابان نیز به شناسایی کانال های مناسب ادامه می دهند. کانالهایی که در آنها میتوان  از طریق محتواهایی که موجب فروش می شوند سرمایه گذاری انجام داد.  اگرچه باید در نظر داشت که هزینه های چنین فرصتهایی هم قابل ملاحظه می باشند. ایجاد محتوا و انتشار آن در تعداد گسترده ای از کانالهای  شبکه های اجتماعی از جمله عواملی هستند که در سیکل های طولانی فروش دخیل هستند و بایستی با توجه به اهداف تجارتی سنجیده شوند.

اما اگر منابع بودجه شرکت شما در حال محدود باشد ، چه کارهایی می توانید انجام دهید که موجب افزایش قدرت شما شود ؟

جمع سپاری ، هنگامی که به درستی انجام گیرد، نقش اساس و مهمی را در بازاریابی  محتوا ایفا میکند . از طریق این ۵ راهی که عنوان میشود، جمع سپاری می تواند به آینده بازاریابی محتوا اثر بگذارد :

۱-جمع سپاری پروسه ایجاد محتوا را تسریع می کند.

شما در طول روز برای ایجاد آن مقدار محتوایی که می خواهید هرگز زمان نخواهید داشت. چنانچه سابقه نوشتن محتوای وبلاگی داشته باشید، خواهید دانست که انتشار مقالات در زمان بندی های منظم کاری دشوار است. با وجود سایتهایی مثل مینی کار  شما می توانید جمعیت مقیاس پذیری  از مجریان را به کار گرفته تا محتواهای شما را ایجاد کنند.

۲-جمع سپاری موجب شده که مشتریانتان و همچنین مشتریان بالقوه درگیر شده و مشارکت کنند .

سیستم های گرانبها و ارزشمند جمع سپاری تنها موجب پرداخت هزینه به مجریان نمیشوند بلکه با ایجاد گزینه های متفاوت برای جامعه شما ، فرصت کاری برایتان مهیا میکند. اینکه به افراد مورد هدفتان اجازه مشارکت دهید مثل این  است که میکروفون  را در یک کنفرانس دست به دست بچرخانید. مردم اظهار نظر کردن را دوست دارند . مشتریان و داده های مربوط به چشم اندازها و اهداف نه تنها برای تیم تحقیقاتی بازار، ارزشمند است بلکه در حال حاضر به عنوان بازاریابی محتوا استفاده میشود تا افراد دیگری که به گونه ای مشابه احساس می کنند  را جذب کنند . علا وه  بر این وقتی  بتوانید به طرفدارانتان احساس شهرت دهید موجب ایجاد رابطه ای پایدار و طبیعتا وفاداری بیشتر آنها به برندتان خواهد شد که در اینصورت بهترین نتیجه را از بازاریابی محتوا دریافت کردید.

ادامه دارد ……

مصاحبه شغلی موفق

درآمد مجازی بازدید : 544 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

مصاحبه شغلی را چگونه مدیریت کنیم؟ ( مصاحبه شغلی و چالش ها )


‌همه ما فکر می‌کنیم مصاحبه شغلی فقط برای فرد مصاحبه شونده چالش برانگیز بوده و کوچکترین اشتباهی از جانب او می‌تواند منجر به از دست رفتن یک موقعیت کاری مناسب شود؛ چه بسا بسیاری از مدیران برای تامین یک نفر پرسنل، به علت بی‌تجربگی در انجام مصاحبه استخدامی و انتخاب فرد مورد نیازشان دچار اشتباه شوند . بهترين‌ راه‌ برای اینکه بتوانید فرد مناسبی را برای سازمان خود انتخاب کنید ، انجام‌ يك‌ مصاحبه‌ هدف‌دار و تنظيم‌ شده‌ می باشد ،پس‌ بهتر است‌ كه‌ براي‌ برگزاري‌ چنين‌ مصاحبه‌اي‌ مهيا بود! براي‌ اين‌ منظور، فهرستي‌ از نيازهاي‌ شغلي‌ و ويژگيهاي‌ كار را به‌ ترتيب‌ اولويت‌بندي‌ كنيد و پرسشهاي‌ باز و آزادي‌ براي‌ پرسيدن‌ از متقاضي‌ كار دردست‌ داشته‌ باشيد. اين‌ روش‌ كمك‌ مي‌كند تا درانجام مصاحبه و استخدام‌ متقاضي‌ اشتباه‌ كمتري‌ صورت‌ پذيرد. حال‌ بايد تصميم‌ بگيريد كه‌ چه‌ سوالاتي‌ را از متقاضي‌ بپرسيد. در وهله‌ اول‌ تعيين‌ كنيد كه‌ شغل‌ موردنظرتان، چه‌ مهارتها و آموزشهايي‌ نياز دارد و بدين‌وسيله‌ يك‌ شرح‌ شغل‌ تهيه‌ كنيد كه‌ در آن‌ فهرستي‌ از نيازهاي‌ شغلي‌ كه‌ براي‌ انجام‌ كار در آن‌ موقعيت‌ شغلي‌ لازم‌ است‌ گنجانده‌ شده‌ باشد. معمولاً‌ درست‌ تعيين‌ نكردن‌ نيازهاي‌ شغلي‌ يكي‌ از دلايل‌ اصلي‌ شكست‌ در انتخاب‌ صحيح‌ كارمند است. ‌سعي‌ كنيد درحين‌ مصاحبه، شرايط‌ راحتي‌ براي‌ متقاضي‌ فراهم‌ سازيد، چون‌ تجربه‌ نشان‌ داده‌ است، افرادي‌ كه‌ داوطلب‌ استخدام‌ هستند درحالت‌ راحت‌ بودن، اطلاعات‌ بيشتري‌ ارائه‌ مي‌كنند. چنانچه‌ تشخیص میدهید که ميزان‌ تحمل‌ يك‌ متقاضي‌ تحت‌ شرايط‌ فشار سنجيده‌ شود، بهتر است‌ اين‌ كار به‌ پايان‌ جلسه‌ و يا يك‌ جلسه‌ ديگر موكول‌ گردد.زمان مصاحبه در مورد احتمالات کار خود اغراق نکنید وهمچنین از غافلگیر کردن داوطلب پرهیز کنید . به یاد داشته باشید معذب بودن داوطلب به معنی ناتوانی او نیست در این شرایط کار شما کمی ‌دشوار می‌شود، چراکه باید مهارت ناکافی در برقراری رابطه یا استرس قرار گرفتن در موقعیت جدید را، از ناتوانی و ناکارآمدی داوطلب تشخیص دهید. به عنوان مصاحبه کننده در مطرح کردن سوالات‌تان انعطاف‌پذیر باشیدو همیشه سعی کنید به دنبال بهترین فرد باشید نه فرد قابل قبول ، شما باید به دنبال بهترین فرد با خصوصیات منحصر به فرد باشید، نه کسی که امتیاز حداقل‌ها را در تمام زمینه‌ها کسب می‌کند. در اینجا به برخی سوالاتی که می تواند به شما کمک کند و معمولا در مصاحبه شغلی مطرح می شود ، اشاره شده است :
در مصاحبه شغلی از شما خواهند پرسید که دلیلتان برای تقاضای این شغل چیست؟ مصاحبه گر می تواند بداند آیا داوطلب صرفا از روی بیکاری به این شغل و این شرکت آمدید و یا اینکه برای بدست آوردن این شغل، انگیزه لازم را دارد ؟
اگر ممکن است برای ما بگوئید که چه عاملی باعث جذب شما برای داشتن شغل در شرکت ما شده است؟ این سوال یعنی اینکه شما چه توانایی در خود سراغ دارید که این شغل را مناسب برای خود می دانید ؟

برای ما از زمانی بگویید که از شما برای شرکت در یک کار تیمی درخواست شده است؟ با این سوال می توانید روحیه فردمصاحبه شونده در زمینه کار گروهی را ارزیابی نمایید که آیا برای انجام کارها، تکروی می کند یا اینکه توانایی بکارگیری افراد زیرمجموعه را دارد؟آیا در یاددادن و یاد گرفتن خسیس است و یا اینکه مانند یک معلم به تعلیم و تعلم می پردازد؟ چگونه با افراد جدید رابطه کاری برقرار می کند ؟ در گذشته‌ به‌ صورت‌ تيمي‌ كار مي‌كرده‌ يا مستقل؟ كداميك‌ را ترجيح‌ مي‌دهد؟ چرا؟

میتوانید از داوطلب استخدام بپرسید ، شما چه کاری از دستتان بر می‏آید که فکر می‏کنید بهتر از دیگران می‏توانید انجام دهید و یا چرا فکر می‏کنید برای این کارمناسب هستید ؟
از او بخواهید درباره یک وضعیت چالش انگیز که با آن برخورد کرده بگوید. در این سوال،میزان توانمندی فرد برای مدیریت بحران سنجیده می شود.
از نظر مصاحبه شونده در مصاحبه شغلی چه عوامل کلیدی برای ارزیابی عملکرد وجود دارد و چگونه می تواند استدلال کند که یک نتیجه نشان از پیروزی است یا نه؟ و آیا موفقیتی هست که به طور خاص به آن افتخار می کند؟

اگر مدیر بالادستی دستوری برخلاف قوانین کشور بدهد تصمیم او چگونه است؟ از او بخواهید توضیح بده اگر بعد از کسب این شغل زیردستانش اشتباهی را مرتکب شوند چگونه با آنها رفتار می کند؟

تجربيات‌ و سابقه‌ شغلي‌ وي‌ در چيست؟ چند سال‌ سابقه‌ كار دارد؟ در چه‌ محلهايي‌ قبلاً‌ كار كرده‌ است؟چرا شغل قبلی خود را رها کرده
آیا شغل دومی هم دارد؟انتظار چه میزان حقوق را دارد؟
در مصاحبه شغلی این سوال نیز معمولا پرسیده می شود که دوست دارید رییس یا مدیر شما چگونه باشد و در چه‌ محلي‌ مايلید به‌ كار مشغول‌ شوید؟پاسخهاي‌ اين‌ پرسشها كمك‌ خواهندكرد تا ويژگيهاي‌ شخصيتهايي‌ كه‌ مصاحبه شونده تمايل‌ دارد (يا تمايل‌ ندارد) با آنها كار كند را بشناسيد.

از تظر خود داوطلب مهمترین نقطه ضعفش در چیست ؟

در صورتیکه مشکلی را در بین کارمندان این اداره/سازمان/کارخانه/شرکت ببیند چه می‏کند؟

مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلاتی که با آن مواجه شده است چه مسائلی بودند و برای مقابله با آن‌ها چه راهکاری اندیشیده است؟

در مصاحبه شغلی چه استراتژي يا روشي براي مواجه با فشارهاي مربوط به كار اتخاذ مي‌كند؟

سه‌ وظيفه‌ اصلي‌ در شغل‌ گذشته اش را بیان کند ؟ از كدام‌ مسئوليت‌ بيشتر از همه‌ لذت‌ می برده؟ چرا؟ مسئوليتهايي‌ كه‌ داوطلب‌ از آنها لذت‌ برده‌ است، احتمالاً‌ آنهايي‌ خواهند بود كه‌ وي‌ به‌درستي‌ و به‌خوبي‌ انجام‌ مي‌داده‌ است.
در نهایت ، مصاحبه کننده از داوطلب میپرسد که آیا سوالی دارد یا خیر، این پرسشی است که معمولا مصاحبه شغلی با آن به پایان میرسد.


منبع: http://blog.minikar.com/?p=423

 

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 161
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,181
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 13,432
  • بازدید کلی : 1,091,198
  • کدهای اختصاصی